سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا باید سیستم کارت ساعت حضور و غیاب خود را ارتقا دهید؟

تعداد شگفت انگیزی از مشاغل وجود دارند که هنوز به دستگاه ساعت مکانیکی کارت ساعت مکانیکی قدیمی متکی هستند. حتی ممکن است شرکت شما یکی از آنها باشد. شاید همیشه آنجا بوده است؟ شاید به این دلیل است که هرگز خراب نشده است و شما به خوبی با آن کار کرده اید، پس چرا به فکر تعمیر چیزی که خراب نیست، هستید، درست است؟ آیا نیاز به ارتقاء ساعت حضور و غیاب ندارید؟

چالش پذیرفته شد! به همین دلیل است که اکنون به سختی دلیلی برای داشتن سیستم کارت ساعت قدیمی وجود دارد و چرا باید به سیستم حضور و غیاب مدرن تر ارتقا دهید.

توصیه میکنم، بخش بهترین دستگاه حضو رو غیاب تشخیص چهره را نیز بخوانید.

 

ساعت-حضور-و-غیاب

 

با کارت ساعت چه چیزی دریافت می کنید؟ در زمان، زمان، رزرو ناهار احتمالاً در صورت نیاز، و تمام. هر چیز دیگری که باید از اطلاعات داده شده استنباط کنید. فقط با گرفتن کارت زمانش و به طور خاص نگاه کردن به آن و مقایسه آن با زمان شروع تعیین شده او، می توانید متوجه شوید که آیا کسی دیر کرده است یا خیر. اگر دوره‌های گرد کردن و مهلت دارید، دوباره باید به صورت دستی محاسبه شود. همچنین احتمالاً تنها زمانی این چیزها را خواهید یافت که در نهایت به بررسی کارت های ساعت برسید. اگر تا روز جمعه کارت‌ها را مرور نکنید، و کسی در روز دوشنبه تأخیر داشت، پس از آن، چهار روز زمان بسیار طولانی‌تری برای بررسی است. شما چیز زیادی پیدا نمی کنید و این زمان زیادی است که کسی بهانه خوبی بیابد! اوه و یک چیز دیگر... اگر کارت شخصی «مفقود» شود، چه کار می کنید؟

اکنون این را با یک ساعت حضور و غیاب مدرن مقایسه کنید. با نزدیکی و ساعت بیومتریک، همه در زمان واقعی توسط نرم افزار کامپیوتری اجرا می شوند، شما تمام اطلاعات موجود در کارت ساعت و همچنین هر چیز و هر چیز دیگری را که مربوط به زمان و حضور است، دریافت می کنید. لطف و گرد کردن را می توان در نظر گرفت و به طور خودکار اعمال کرد. اگر شخصی دیر کرد یا سر کار حاضر نشد، سیستم می‌تواند این را پرچم‌گذاری کند و حتی می‌تواند به شما اطلاع دهد (از جمله از طریق ایمیل)، به این معنی که می‌توانید فوراً بررسی کنید. اضافه کاری را می توان به طور خودکار محاسبه کرد و شما تمام این اطلاعات را دقیقاً در همان جا دارید، یک کلیک ماوس دورتر. چرا می خواهید هر هفته بنشینید و کارت های ساعت را مرور کنید، در حالی که سیستمی وجود دارد که می تواند همه این محاسبات را در عرض چند ثانیه برای شما انجام دهد؟

 

دوستان ساعت حضور و غیاب

ما در این پست‌های وبلاگ در مورد ساعت‌بندی دوستان زیاد صحبت می‌کنیم، و این به این دلیل است که این یک موضوع مهم و حیاتی است که شما باید تمام قدم‌ها را برای رفع آن بردارید. ساعت زنی دوستان می تواند برای شما هزینه های زشتی در زمان "دزدیده شده" از شرکت توسط کارمندان نادرست داشته باشد. بادی کلاکینگ جایی است که شخصی به جای شخص دیگری (معمولاً به این دلیل که آن شخص دیر کار می کند) می شود و شما اکنون دستمزد آن شخص را می پردازید، حتی اگر او آنجا نباشد. فراموش نکنید، زمان بندی دوستان می تواند در پایان روز نیز انجام شود. با سیستم کارت ساعت، انجام این کار به طرز مضحکی آسان است و از پس آن برمی‌آید. به خصوص در نیروی کار بزرگتر به سادگی برداشتن کارت ساعت شخص دیگری و زدن آن از طریق دستگاه اصلاً زمان نمی برد. به عنوان یک کارفرما، تنها چیزی که دارید، زمانی است که روی کارت ساعت ثبت شده است، و شما عاقل تر نیستید.

یک ساعت حضور و غیاب مدرن، بسته به انتخاب پایانه ای که با آن می روید، ساعت یابی دوستان را بسیار دشوار می کند، یا آن را به طور کامل حذف می کند. ترمینال های مجاورتی با فوب کلید یک بازدارنده عالی برای ساعت زنی دوستان هستند. جاکلیدی‌ها معمولاً روی کلید ماشین یا کلید خانه قرار می‌گیرند، بنابراین شخصی که دیر سر کار می‌رود، به احتمال زیاد جاکلیدی خود را همراه دارد. این به این معنی است که تماس از قبل برای درخواست از کسی که برای آنها ساعت تماس بگیرد امکان پذیر نیست. پایانه‌های بیومتریک، مانند اسکنر انگشت و اسکنر دست، آن را کاملا غیرممکن می‌کنند، زیرا تنها راه رسیدن به ساعت این است که با انگشت یا دست خود وارد شوید و با فرض اینکه شما نوعی بیگانه عجیب و غریب نیستید، آن‌ها را با خود دارید در در همه زمان‌ها و قطعاً نمی‌توانید آنها را به کسی قرض دهید تا برای شما ساعت کاری کند! به‌عنوان یک کارفرما، چرا به کارمندان اجازه می‌دهید تا زمان و در نتیجه پول را با دستگاه کارت ساعت از شرکت شما بدزدند در حالی که می‌توانید سیستمی داشته باشید که چنین دزدی‌ها را به کلی از بین ببرد؟

 

زمان ذخیره شده = صرفه جویی در پول با ساعت حضور و غیاب

اگر یک دستگاه کارت ساعت حضو رو غیاب دارید، پس کسی باید هر هفته / ماه / و غیره بنشیند. و تمام آن کارت های زمانی را مرور کنید و آن اطلاعات را در لیست حقوق و دستمزد وارد کنید. به غیر از انتقال پر زحمت اطلاعات، آنها همچنین باید اضافه کاری را محاسبه کنند، غیبت ها، تاخیرها را در نظر بگیرند، قوانین اضافی (زمان انعطاف پذیری، گرد کردن، لطف، و غیره) را در نظر بگیرند و همچنین باید همه این کارها را در کنار هر چیز دیگری انجام دهند. مسئولیت هایی که دارند ناگفته نماند که متأسفانه انسان موجودی ناقص است و ما گهگاه مرتکب اشتباه می شویم و اشتباه در پرداخت حقوق کارمندان شما هرگز مشکل کوچکی نیست! اگر حقوق کمتری بپردازید به زودی به چالش کشیده می‌شوید، اما آیا تا به حال شده است که کارمندی به شما بگوید که دستمزد نادرست زیادی دریافت کرده است؟

یا…. یک ساعت حضور و غیاب مدرن را نصب کنید و سپس به معنای واقعی کلمه همه چیز در پاراگراف بالا از بین می رود. چیزی برای محاسبه وجود ندارد، زیرا سیستم فقط این کار را برای شما انجام داده است. دریافت یک سیستم با پیوند حقوق و دستمزدد هیچ اطلاعاتی برای انتقال وجود ندارد. هیچ شانسی برای اشتباه وجود ندارد زیرا تمام ریاضیات توسط سیستم انجام می شود. مهمتر از همه، کاری که به راحتی می تواند یک کار یک روزه باشد، به یک کار نیم ساعته تبدیل شده است، به این معنی که کارکنان می توانند زمان خود را به فعالیت های با ارزش افزوده بیشتری اختصاص دهند. در زمان و پول صرفه جویی شده است.

 

دستگاه کارت ساعت حضور غیاب قابلیت اطمینان دارد

قابلیت اطمینان از اهمیت بالایی برخوردار است و این حوزه ای است که در آن سیستم های حضور و غیاب (خوب!) برتری دارند. پایانه های کلاکینگ خوب (از ترمینال های ارزان خودداری کنید)، فوق العاده قابل اعتماد هستند و به ندرت خراب می شوند. این شامل مدل های بیومتریک می شود. جالب اینجاست که تنها یک مدل اسکنر دستی بیومتریک در بریتانیا وجود دارد... هیچ کس نتوانسته چیز بهتری تولید کند. آنقدر خوب و قابل اعتماد است. اگر در ترمینال مشکلی پیش بیاید، می‌توان آن را درست مانند یک دستگاه کارت ساعت تعمیر یا تعویض کرد، و حتی بهتر از آن، اگر چیزی در بخش نرم‌افزاری چیزها باشد، اکنون اکثر شرکت‌ها می‌توانند از راه دور به سیستم شما دسترسی داشته باشند و اغلب بدون نیاز به بازدید از سایت آن را برطرف می کنند!

سات حضور و غیاب یک سرمایه گذاری برای آینده است. شما باید سیستمی دریافت کنید که بتوانید برای یک دهه و بیشتر به آن تکیه کنید! سیستم‌های کارت ساعت واقعاً اکنون منسوخ شده‌اند، محصول سال گذشته است و قادر به رقابت با پیچیدگی و عملکرد سیستم حضور و غیاب مدرن نیستند. به همین ترتیب شما نمی‌خواهید رایانه‌ای را در ویندوز 98 اجرا کنید... چرا می‌خواهید برای چیزی حیاتی و مهم مانند زمان، حضور و غیاب و پرداخت درست حقوق کارکنان خود به یک دستگاه کارت ساعت تکیه کنید؟

 

مقاله دستگاه حضور و غیاب بیومتریک چگونه کار میکند را نیز بخوانید.