سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چرا به سیستم حضور و غیاب هوشمند نیاز داریم ؟

هر سازمان، چه بزرگ و چه کوچک، به یک سیستم ردیابی حضور و غیاب کارکنان برای نگهداری موثر پروژه ها و وظایف نیاز دارد. برای مدیریت، داشتن سوابق از زمان و حضور هر یک از کارکنان برای رسیدگی به اختلافات و تغییرات درون سازمان ضروری است. در دنیای رقابتی امروزی، هر فناوری در صورت خودکار شدن، پیشرفت‌های چشمگیری دارد. از آنجایی که ردیابی حضور و غیاب دستی برای گروهی از کارمندان فرآیندی خسته کننده و ناکارآمد است، سیستم مدیریت حضور و غیاب هوشمند با قابلیت تشخیص چهره جهشی بزرگ در این سناریو انجام می دهد.

به طور کلی می توان فرد را با چهره خود به طور موثرتری شناخت. از این رو یک سیستم مدیریت حضور و غیاب هوشمند می تواند چهره کارکنان را با استفاده از اثر انگشت آنها در سازمان شناسایی کند. این سیستم را می توان با دستگاه بیومتریک موجود ادغام کرد و چهره کارکنان را با دقت بالایی تشخیص داد. از صورت همسان برای نشان دادن حضور کارمند استفاده می شود. این یک ماژول کارآمد است که شامل قابلیت های تشخیص چهره برای مدیریت سوابق حضور و غیاب کارکنان است.

تشخیص خودکار چهره یک فناوری بیومتریک مناسب است که در تعامل با ماشین انسان، سیستم‌های امنیتی و تکنیک‌های پردازش تصویر استفاده می‌شود. سیستم حضور و غیاب هوشمند با سیستم تشخیص چهره مدرن یک راه حل بلادرنگ برای رسیدگی به کارمندان با فعالیت های روزمره است و می تواند برای تشخیص خودکار چهره انسان با ثبت تاریخ، زمان و مکان فعلی استفاده شود. این نوع سیستم‌های هوشمند می‌توانند در هزینه‌های صرف شده برای دستگاه‌های بیومتریک صرفه‌جویی کنند و کارهای دستی را حذف کنند.

 

 

**>

 

 

مزایای سیستم حضور و غیاب هوشمند


در شرایط فعلی، حفظ سیستم حضور و غیاب دستی بسیار پیچیده و زمان بر است. یک سیستم مدیریت حضور و غیاب هوشمند کارآمد می تواند برای بهبود اخلاق سازمانی و فرهنگ کاری استفاده شود. ثبت نام کارکنان در سامانه یک بار است و چهره آنها در پایگاه داده ذخیره می شود. سیستم مدیریت حضور و غیاب خودکار می‌تواند چهره افراد را با استفاده از یک تصویر دیجیتالی بی‌درنگ تشخیص دهد. حضور هر یک از کارکنان روزانه در پایگاه داده به روز می شود و نتایج به صورت تعاملی با کاربر دقیق تر است.

در اینجا برخی از نکاتی وجود دارد که چرا شما یک سیستم حضور و غیاب هوشمند را انتخاب می کنید:

1) ردیابی در زمان واقعی - دستگاه های تلفن همراه و رایانه های شخصی می توانند به ردیابی حضور کارکنان به روشی کارآمد کمک کنند.

2) کاهش خطاها - سیستم حضور و غیاب هوشمند داده های دقیق را با کمترین مداخله انسانی ارائه می دهد و می تواند خطاهای اضافی را کاهش داده و کارهای دستی را حذف کند.

3) مدیریت داده های عظیم - حجم عظیمی از داده ها را می توان به روشی دقیق در پایگاه داده مدیریت و سازماندهی کرد.

4) احراز هویت و امنیت بهبود یافته - سیستم حضور و غیاب هوشمند محرمانه بودن و کنترل کامل داده ها را با دسترسی ایمن می دهد.

5) گزارش ها - با قابلیت گزارش دهی جامع، مدیریت می تواند ورود و خروج کارکنان را ردیابی کند، دستمزدهای حضور و غیاب را محاسبه کند، لیست غایب را مشاهده کند و اقدامات لازم را انجام دهد و اطلاعات شخصی کارکنان را بررسی کند.

 

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره : معرفی 5 دستگاه برتر

 

 

عملکرد سیستم حضور و غیاب هوشمند


یک سیستم حضور و غیاب هوشمند برای هر نوع کسب و کاری بسیار حیاتی و مهم است. یک سیستم حضور و غیاب خوب و کارآمد به نظارت بر وقت شناسی کارکنان و مدیریت غیبت افراد کمک می کند. یک سیستم حضور و غیاب هوشمند امکان تنظیم گردش کار حضور و غیاب و حفظ اعتبار مناسب برگه های زمانی کارمندان را فراهم می کند.


یک سیستم حضور و غیاب درجه یک برای ردیابی ساعات کاری کارکنان با تعمیر و نگهداری پانچ استفاده می شود.
برای جلوگیری از غیبت مدیران در تیم ها، مرخصی های کارکنان می تواند نظارت شود.
سیستم حضور و غیاب هوشمند با ماژول حقوق و دستمزد برای محاسبه سریع و دقیق حقوق و سایر مزایا ادغام می شود.
این سیستم را می توان در دستگاه های تلفن همراه پیکربندی کرد و مدیران می توانند در صورت لزوم، موقعیت مکانی کارمند را پیگیری کنند.
سیستم حضور و غیاب هوشمند برنامه ریزی کارمندان را با ویژگی های متعدد خودکار و ساده می کند.
همکاری و ارتباطات مدیریت کارمند را می توان در سازمان بهبود بخشید.
از سیستم‌های تشخیص چهره می‌توان برای مدیریت حضور و غیاب کارکنان استفاده کرد که با قابلیت تطبیق با سرعت بالا، چهره انسان را در چند میلی ثانیه تشخیص می‌دهد. پانل کنترل بلادرنگ برای تأیید چهره های مطابق با تصویر ذخیره شده در اختیار فرد نظارت کننده قرار می گیرد.
سیستم حضور و غیاب هوشمند باعث صرفه جویی زیادی در زمان و هزینه می شود و فرآیندی بسیار امن در نگهداری پایگاه داده در سرور است.
یک سیستم حضور و غیاب هوشمند کارکردها و مزایای بیشتری نسبت به موارد فوق دارد.

 

7 مهارت برای مدیریت موثر کارکنان

 

 

منبع : https://www.advanceecomsolutions.com/blog/the-need-for-smart-attendance-system