سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره : معرفی 5 دستگاه برتر

فناوری احراز هویت مبتنی بر شناسایی چهره ، از راهکارهای پیشرو در سیستمهای کنترل تردد و حضور و غیاب است. این تکنولوژی از مشخصات منحصر به فرد صورت انسان، جهت شناسایی و احراز هویت افراد استفاده می کند. به خصوص پس از فراگیری ویروس کرونا، محبوبیت راهکارهای احراز هویت بدون تماس از جمله تشخیص چهره بسیار افزایش یافته است. به نظر شما بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره کدام است ؟ در این بخش میخواهیم 5 دستگاه حضور و غیاب و ثبت تردد برتر تشخیص چهره در کشورمان را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره FaceStation-F2 یکی از بهترین دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره

بهترین-دستگاه-حضور-غیاب-تشخیص-چهره

FaceStation F2 یک سیستم فوق العاده از شرکت سوپریما کره جنوبی است که مشخصات فنی بسیار قوی و عملکرد فوق العاده ای دارد. که باعث شده است این سیستم جزو بهترین دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره در کشورمان باشد. این دستگاه علاوه بر تشخیص چهره می تواند با کارت بدون تماس و اثر انگشت نیز کار کند. ظرفیت حافظه این دستگاه برابر است با : 100 هزار چهره، 50 هزار اثر انگشت و 5 میلیون رکورد. ارتباط با دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره FaceStation F2 از طریق پورت شبکه (TCP/IP) و Usb امکانپذیر است. شاید تنها نقطه ضعف این دستگاه، قیمت بسیار بالای آن باشد که موجب میشود خرید آن برای شرکتها و کسب و کارهای کوچک از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نباشد. این دستگاه به عنوان دستگاه کنترل تردد نیز به کار می رود.

 

UFace 302 ، یکی دیگر از کاندیداهای بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره

دستگاه-حضور-غیاب-تشخیص-چهره-uface302

محصولات شرکت Zkteco سهم عمده ای از بازار ایران را به خود اختصاص داده اند. ویژگی رقابتی این برند این است که محصولات آن علیرغم داشتن عملکرد خوب، از قیمت مناسبی هم برخوردارند. یکی از محصولات با کیفیت این شرکت، دستگاه حضور و غیاب UFace 302 میباشد که از طریق تشخیص چهره، کارت و اثر انگشت ، ورود و خروجها را ثبت می کند و در حال حاضر یکی از پرکاربردترین و محبوبترین سیستمهای ورود و خروج در کشورمان است. این سیستم قابلیت ثبت و ذخیره سازی 3 هزار چهره، 4 هزار نمونه اثر انگشت ، 10 هزار کارت و 100 هزار رکورد را دارد و در بسیاری از شرکتهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد. دستگاه تشخیص چهره uface302 دارای پورت شبکه و Usb است و در صورت نیاز میتوانید wifi را نیز به صورت سفارشی بر روی آن نصب کنید. Uface302 علاوه بر حضور و غیاب، در کنترل دسترسی نیز کاربرد دارد.

 

دستگاه حضور و غباب تشخیص چهره UBio-X Face - پرقدرت و باکیفیت

ubio-x-face

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره UBio X Face یکی از بهترین سیستمهای تشخیص چهره و بسیار پرقدرت و با عملکرد مناسب است که دارای کارتخوان بدون تماس نیز میباشد. این دستگاه محصول شرکت ویردی (Virdi) کره است. محصولات شرکت ویردی نیز مانند محصولات سوپریما از کیفیت و عملکرد بسیار مناسبی برخوردارند، اما قیمت بالایی نیز دارند. ظرفیت حافظه این دستگاه برابر است با : 500 هزار کارت، 20 هزار چهره و 10 میلیون رکورد. پورت شبکه (tcp/ip) ، Wifi و Usb سه پورت اصلی این دستگاه هستند. این دستگاه قابلیت اکسس کنترل نیز دارد.

 

بهترین-دستگاه-تشخیص-چهره

دستگاه حضورو  غیاب تشخیص چهره speedface-v5l نیز یکی از بهترین دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره از شرکت زد کی تکو است که در کشورمان استفاده می شود. این سیستم قابلیت شناسایی اثر انگشت و کف دست نیز میباشد و امکان اضافه کردن کارتخوان به صورت سفارشی به آن وجود دارد.  شما می توانید 6 الی 10 هزار نمونه اثر انگشت، 6 هزار چهره، 3 هزار کف دست و 10 هزار کارت بر روی این سیستم تعریف کنید. در ضمن امکان برقراری ارتباط از طریق پورت شبکه ، Usb و Wifi (به صورت سفارشی) وجود دارد. این دستگاه علیرغم امکانات زیاد و عملکرد خوب، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. از این سیستم در سیستم کنترل تردد نیز استفاده میشود.

 

دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره FE-500 

fe-500

FE-500  محصولی از شرکت تراست وان (TrustOne) کره است. این سیستم نیز می تواند کاندیدای بهترین دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره در کشورمان باشد. چرا که دارای امکانات خوب و عملکرد مناسبی است. این دستگاه کانفیک سخت افزاری بسیار مناسبی دارد. ظرفیت حافظه Fe-500  برابر است با 50 هزار کاربر (چهره) و 1 میلیون رکورد. پورت مورد استفاده این دستگاه، پورت TCP/IP (شبکه) است و میتوان پورت Wifi را نیز به صورت سفارشی بر روی آن استفاده نمود. این سیستم به عنوان اکسس کنترل نیز به کار می رود.

 

در این مقاله 5 تا از بهترین دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره را به شما معرفی کردیم. شما از چه نوع سیستمی برای ثبت ورود و خروج کارکنان خودتون استفاده می کنید. تشخیص چهره، انگشتی یا ... ؟ به نظر شما بهترین دستگاه  حضور و غیاب تشخیص چهره در حال حاضر کدوم سیستمه ؟